så många timmar som möjligt

Sov till 10 idag, så skönt med lite sovmorgon! Tänkte ligga i sängen ett bra tag och bara ta det lugnt. 
Men då ringer Inez och ville ha en matlåda, hon hade ingen med sig. Tur för henne att jag hade en hemma 
och att jag är så snäll. Gick bort med matlådan och tog med mig nyaste avsnittet av Arrow!
 
Leif, han som har hand om liftarna. Han har köpt en valp, är han inte söt? Lille Viggo..
Blev kär på nytt och lillen gjorde så att jag saknade mina två små hjärtan hemma i Sundsvall. 
 
Skulle vara ledig tre dagar i sträck nu egentligen, men jag bytte imorgon med Inez så jag tar hennes pass.
Hon har knappt varit ledig något denna månad och jag vill få så många timmar som möjligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback