som jag har saknat

Åååh, äntligen, äntligen har jag fått hem min älskade mobil. Som jag har saknat alla mina appar och allt! 
Det tog bara sisådär 3-4 veckor innan jag fick den tack vare att dom skickade den fel ifrån början..
 
Annars så har det varit en helvetesdag, hur mycket folk som helst. Inte stått still en sekund, förutom då jag
åt lunch i 10 min. Och sen på eftermiddagen var jag tvungen att ta en paus, var hur varm som helst och 
kände mig svimfärdig. Jag blir så himla lätt varm och är riktigt varmblodig, så att röra på sig sådär precis
hela dagen är jobbigt om man inte får någon vätska i sig. Imorgon ska jag dock ta på mig mindre kläder.. 
 
Annars händer inte mycket, tänkte prova att möblera om på rummet, om jag gör det så fotar jag såklart
före och efterbild. Har mycket grejer så vi får se om det går att ha som jag vill! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback