sämre och sämre

Det är verkligen inte min dag idag, det började imorse. Då jag skulle gå ner till receptionen och hämta
mat ur frysen. Men nej, då har han som har hand om hotellet låst dit.. Träffade honom och sa att jag hade
mina saker där, men då skulle han flytta kylen osv till personalrummet. Så jag är utan internet, nu har jag
kopplat mobilen till datorn. Kul, kan jag inte kolla på träningsvideor heller som jag skulle börja med.
 
Ja men och sen det andra, när jag kom hem från jobbet. Gick upp på rummet, bytte om till träningskläder
och tog med tvätt för jag tänkte tvätta lite. Men näe, då har han låst allting in till receptionen. Man måste gå
den vägen för att komma till tvättstugan osv. Så nu kan jag inte träna längre heller. Less jag blir :(

Jag som äntligen tänkta komma igång med träningen igen.. Men pratade med Inez, hon skulle ringa Leif,
han som har liftarna. Och be han prata med Tommy som han heter, vi måste ju iallafall få tvätta våra kläder.
Och sen tycker jag, eftersom att det ändå finns ett gym, som ingen använder kan väl vi få göra det iallafall?
 
Har trivts så himla bra här. okej det gör jag fortfarande. Men man blir ju lite deppig när dom stänger igen
allt som man vill göra. Men dom vill väl antagligen inte att man ska gå runt så mycket på hotellet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback