ledig dag = tvättdag

Är ledig idag och imorgon, har därför en tvättdag idag. Har tvättat både åt mig och lite åt Inez eftersom att
hon jobbar idag. Har tvättat i tvättstugan vid henne, vet inte vart den ligger här på hotellet. Måste ta reda på
det. Jobbigt att springa upp och ner i backen hela tiden, bra träning dock! :)
 
Inte direkt fräschaste tvättstugan dom har, och tvättmaskinen tar 2h på sig att tvätta. Och det finns ingen
torktumlare. Men man får ju tvätta iallafall, vilket jag inte har gjort sen jag kom hit. Så det var på tiden! :)
 
Nu ska jag börja laga middag, Inez kommer hit och äter också ska vi titta på nya avsnittet av Arrow.
Sen blir det nog lite one tree hill eftersom att båda två har börjat om på serien! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback