första veckan som gått

Skit göra idag på jobbet, ska skruva fast massa reklamskyltar på byglarna. Och det är inte direkt det roligaste
jag har gjort. Men vad gör man inte, jobb är jobb! :) Annars då? Jo jag är ganska trött idag, är inte van att vara
ute så mycket och absolut inte van att jobba. Därför är jag väldigt trött nu första veckan som har gått.
 
Det blir snart bättre, då man kommer in i rutinerna och allt. Och än så länge trivs jag riktigt bra, både på jobbet
och på hotellet. Har inte börjat fått hemlängtan än men det kommer väl det också när som helst! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Var det inte kallt? :)

Svar: Jo de var riktigt kallt, men man får härda :)
Lina

2013-02-01 @ 17:31:27
URL: http://joas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback