första gången på ca 5 år

Efter att Inez och jag hade ätit middag och smält maten så ville hon att vi skulle på kvällsåkningen.
Vilket inte jag ville, eftersom att jag inte har åkt på ca 5 år och bara åkt med skolan. Alltså, jag suger på att
åka. Men hon ville så gärna lära mig, så jag följde med henne och Julia. Det var faktiskt riktigt kul.
 
Dock var jag jättenervös. Eftersom att jag inte har åkt på så länge, men det gick bra. Dom tyckte till och med
att jag åkte bra. Men åkte bara 3 gånger, fick sån kramp i vaderna och fötterna. Synd att Inez och jag aldrig
är ledig samtidigt. Skulle vilja se utsikten under dagtid! :) 
 
Nu ska jag gå upp på rummet och klä av mig alla kläder och lägga mig i sängen och gosa ner mig.
Kommer nog ha träningsvärk i vaderna imorgon, så vi får se hur det går att gå till jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback