dum blondin kan vara smart ibland

Innan jag kom upp hit så sa Inez att det fanns internet på hotellet, as bra tänkte jag! 
Sen när jag kom hit och försökte koppla upp mig så gick det inte, stod att jag var ansluten men det funkade
inte ändå. Sen har jag gått och tänkt på det där hela tiden om det går att fixa på något sätt..
 
Att jag inte har tänkt på det tidigare, letade upp routern och provade stoppa in internetkabeln i datorn.
Vips så hade jag internet också, tur man kan vara smart ibland iallafall. Nu har jag internet så det går snabbare
att uppdatera bloggen och jag kan även kolla på mina serier igen. Har saknat dem! :)
 
Måste dock sitta nere i receptionen, lite småläskigt men vad gör man inte för internet.. hehe! 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej igen! Läste att du varit utan internet sedan du kom till Storlien. Jag kan tänka mej din frustration. Skönt att det löste sig till slut. Hoppas att du har det bra,vännen min.Kram>3

2013-02-07 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback