dömer alltid i förväg

Tråkigt nog så är jag en sån person som alltid dömer fok innan jag ens har träffat dom. Jag tar ut i förväg att 
dom är si och så. Det kom en ny tjej till hotellet igår, så nu bor jag inte ensam här. Tänkte verkligen, åh nej
inte en ny person. För jag trivs ju bäst då jag är själv.. 
 
Dömde hon nog mest i förväg för att jag hade ett kylskåp på mitt rum, det var också en liten frys där i.
Här på hotellet i personalrummet så finns det bara ett stort Falcon kylskåp och ingen frys. Men iallafall,
eftersom att hon jobbar åt shoppen som äger kylskåpet så skulle hon ha det. Jag har varit bitter i flera dagar
pga det här. Då kan jag ju liksom inte ha några frysvaror.. Och då måste jag gå och handla mycket oftare!
 
Idag tog hon in det till sig iallafall, och hon verkar faktiskt snäll. Jag fick ha kvar mina frysvaror där än så
länge. Så dom inte förstörs. Och sen gjorde vi ordning i ett rum på våran våning, där vi ställde alla kökssaker
så vi kan dela på allt, alltså stekpannor osv. Dock får jag ha alla mina kylvaror i personalrummet, men finns
inte så mycket annat att göra. Vi får göra det bästa av det helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback