Dags att hitta motivationen igen

Har nyss varit och tränat lite på gymmet som finns här på hotellet. Inte bästa precis, men det finns ju lite
vikter, hantlar osv. Synd att det inte finns någon crosstrainer eller något sånt. Men man får ta vad man har :)
 
Det är dock läskigt att gå till gymmet, det är ju typ släckt överallt förutom på min våning. För att komma dit
måste jag gå i trappan eller åka hiss, och sen gå igenom en mörk korridor. Inte kul då man är mörkrädd.
Ska iallafall försöka gå dit några dagar i veckan, försöka få upp motivationen till att träna igen.
 
Pratade med en hemifrån igår, och han sa att han gärna hjälper mig att träna när jag kommer hem.
Väldigt snällt, han om någon vet hur mycket jag vill men aldrig hittar motivationen. Därför jag börjar lite nu
också, så han inte tar ihjäl mig med träningen sen. Hehe, näe men han lovade att han skulle ta det lugnt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback