alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag allesammans! Ingen speciell dag för mig egentligen, har ju ingen pojkvän att vara med 
heller. Och om inte annat så borde man vara lika kärleksfull mot varandra varje dag som en sån här dag! :)
 
Men istället för att sitta ensam på hotellrummet en sån här dag så följde jag med alla dom andra ut på 
resturang Flamman och åt middag. Vi var 10 st tror jag, och maten var underbart god!
Åt marinerad kycklingfilé med bea och tzatziki. Till efterätt blev det glass, verkligen jättegott allting! :)
 
Kom upp till rummet för en liten stund sedan, dom andra drog vidare ner till Hörnet. Men eftersom att jag
jobbar imorgon ville jag gå hem i tid så jag är pigg imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag, godnatt på er! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback