KÄNNS SÅ UNERBART BRA ATT..


Känns så underbart bra att äntligen få jobba, att få göra något på dagarna. Dom ringer 2-3 gånger i veckan
o frågar om jag kan jobba den och den dagen. Om jag kan börja tidigare på något pass osv.

Känns verkligen bra att äntligen få tjäna egna pengar, istället för att man ska behöva gå till mamma och
pappa och fråga hela tiden. Dom flesta pengar jag tjänar nu ska jag lägga undan på mitt sparkonto
och ha tills vi flyttar. Men en liten slant ska jag nog unna mig och köpa något! :)

I september åker vi iallafall ner en helg och bor på vandrarhem/hotell med våra mammor.
Det är en speciell helg då umgdomar får komma dit och träffa arbetsgivare och kolla på lägenheter osv.
Dom vill att fler umgdomar ska komma dit och jobba, för där finns det mycket jobb!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan! Fin blogg =)

Allt bra?

Kram

2011-07-12 @ 14:56:32
URL: http://mandyelisabeth.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

vad härlig den bilden var :)

2011-07-13 @ 13:07:32
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback