UNDERBART


Var nyss ner på posten och hämtade mina älskade böcker som jag hade beställt.
Lämnade tillbaka boken jag köpte i Upplandsväsby, den var dyrare plus att hon i kassan ljög eller sa fel.
Den gick på 79 kr och bara dom här två tillsammans kostade 59;- på hemsidan. LÄNK , det var rea!

Jag som inte alls är en som person som älskar att läsa, rättare sagt att jag avskyr det.
Men eftersom att jag älskar den här serien så borde jag fastna ganska lätt i boken, förutom att det sägs
att serien och boken är helt olika. Vi får väl se hur det går och vad jag tycker om den/dom :)

Iallafall, det var riktigt skönt att komma hem igår, min älskling mötte mig vid tåget.
Blev riktigt förvånad för att för några dagar sedan färgade han håret svart och klippt en frisyr.
Riktigt snyggt faktiskt, lite ovanligt bara. Min fina älskling ♥

Hade det riktigt mysigt igår kväll med älskling, vi bara låg och höll om varandra i flera timmar kändes det som. Älskar när man har varit ifrån varandra i flera dagar och sen när man träffas igen, så underbart ♥

Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med!

2011-01-25 @ 06:29:10
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: idaa

Allt bra? :)

2011-01-25 @ 10:47:22
URL: http://idaasperud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback