24 FEBRUARI


Hehe, jag kan aldrig vara normal på bilder.. Men det kanske ni redan har märkt?
:)

Är på dagiset och har rast just nu, har lagt barnen och sedan fyllt på hyllorna med blöjor!
Mår bättre nu och kan jobba, har mer energi i kroppen. Det känns bra!

Slutar vid halv 4 (som varje dag) och då åker jag in till stan och solar, sen tar jag bussen upp till älskling
och sover hos han inatt. Har inte träffats på en vecka. Nettan och My har jag inte träffat på hur länge som
helst. Saknar dem! Vet inte om jag kommer kunna sitta vid datorn, det beror på om älskling kommer göra det. Men måste sitta en snabbis ikväll och lotta ut vem som vinner dagens blogg.

Ni glömmer väl inte tävligen, dagens blogg?:)

Kommentarer
Postat av: Jonna

va söt du är :)

2011-02-26 @ 19:55:50
URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback