DAGEN I BIRSTA IGÅR

Förstår inte att man blir så trött av att gå på birsta i 5 timmar..
Var helt slut igår när jag kom hem, orkade inte göra nånting än att ligga i soffan.
Känns också som att jag börjar bli sjuk, brukar alltid vara extra trött då plus
att jag är krasslig på morgonen. Vill inte bli sjuk..

Det var väldigt roligt att gå med mamma och farmor på birsta igår.
Inte ofta man går med dom två, vi gick runt nästan hela ikea och jag fick en jättefin
lila lampa av mamma. Jag verkligen älskar lila ♥

Vi gick också in på birsta city och kikade, jag blev helt kär i en kofta inne på bikbok.
Den var lila såklart och jättesnygg, men tyvärr så hade jag inte 300 kr..
Fick ett par lila byxer som går till knäna inne på bikbok av mamma, det var halva halva priset.

Åkte på jysk för mamma lovade att jag skulle få köpa ett nytt påslakan.
Hittade ett jättesnygg svart men så klart glömde jag knäppa kort på det så ni
får se den senare när jag har bäddat om. :) Farmor var snäll och betalade påslakanet. Tack!

Vi var inne på ÖB och köpte lite billiga saker och sånt vi behövde hem.
Mamma och jag köpte ett par tabletter som ska ha en upppiggande och stärkande effekt.
Hoppas dom funkar för jag är jämt trött och lat.


Byxorna kostade 199 kr men det var halva priset, 99 kr

Kommer inte ihåg hur mycket lampan kostade men älskar den♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Just nu pågår det en tävling i min blogg där vinnaren får ett valfritt plagg från mahingo.com!



Var gärna med och tävla, tävlingen avslutas imorgon torsdag!http://beccanorman.blogg.se/2010/july/awsome-tavling.html#comment

2010-07-28 @ 19:19:12
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback