BARA NÅGRA DAGAR KVAR

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 19 år, den värdelösa ålderna ännu en gång.
17 och 19 måste vara den värdelösaste åldern, först är det 1 år kvar innan man får
gå på krogen. Och sen måste man vänta ännu ett år innan man får gå på bolaget.

Snart firar man inte födelsedagar likadant, alltså med att man träffas hela släkten
och fikar och får massor av paket som man fick när man var liten.
Men man är nog glad för det ändå, att man får gratulationer iallafall och att folk bryr sig.

Jag längtar tills på onsdag, då jag förhoppningsvis kommer vakna av att jag får fika på
sängen och familjen sjunger så fint för mig. Och på kvällen kommer släkten hit.

Blir lite nyfiken på vad jag kommer få i present, om jag nu har varit så snäll satt jag
förtjänar en sådan? Man vet aldrig ;)

Här har ni länken till min "billiga" önskelista! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback