Den är helt borta, fattar ingenting

suck, vaknade på fel sida idag tror jag. Men de blir så om man vaknar av massa oljud utifrån och typ lägenheten skakar. Hoppas dom är klar snart så man får sova på morgonen, vaknade vid 9 och är svintrött. Jag som skulle sova ut så jag är pigg i helgen.

Jag och Sara åker till liden ikväll för vi ska jobba på marknaden där imorgon, som vi gjorde förra året. Vi ska sälja lotter, ni vet i såna hära gamla som man står och snurrar, de är faktiskt kul. Speciellt när man har med sig en vän, men vi ska också jobba på kvällen då de är dans. Inte för att många köper då men ibland gör dom de bara för våran skull, snälltsnällt. Men antingen åker vi buss ikväll eller så får vi skjuts upp av min faster men får se hur de blir med det. Jag kanske hinner uppdatera mer senare idag.

Just nu håller jag på att fixa mig, ska åka till bredsand och leta efter min plånbok. Nettan har letat över hela lägenheten och inte hittat den. Men den kan inte vara borta, jag fattar liksom inte. Jag gick in på Alex rum och hämtade den, gick sen ut i hallen och hämtade kameran han skulle låna av mig. Gav kameran till alex, och sen var plånboken borta. Alltså jag fattar inte hur den bara kan försvinna sådär? Hoppas verkligen jag hittar den idag, hans 400 kr ligger där i och vill inte vara skylldig han det. Sen ligger de lotter som jag måste ha i helgen, och alla mina busskort och bankomat kort. Shit jag är jätteirriterad nu för att den inte finns. Men får se om jag hittar den. Ska möta matilda kl 4 på navet och få kameran av henne. Sen åker jag hem och Sara hoppar på samma buss som mig.
Ha den bra dag

Älskar er<3


Kommentarer
Postat av: Katya

fin design

2008-06-27 @ 13:54:04
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: detzi

söt tjej :D

2008-07-01 @ 00:03:28
URL: http://detzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback