27 dresses

Som ni vet åkte jag till Johanna efter skolan. Kom hem till henne och kollade på top model. Sen började vi kolla på 27 dresses men hann bara koll i typ 5 min innan de var mat. Potatis, biff och brunsås, de är gott de. Sen fortsatte vi att kolla på filmen, den var as bra tycker jag. Efter vi kollat klart kollade vi på so you think you can dance och Johanna hjälpte mig att skissa till mitt arbete så jag kan fota imorgon. Hon är så snäll och hjälper mig, annars skulle jag få IG i 3 ämnen, inte bra! Men sen vid 9 var hennes mamma snäll och skjutsade hem mig så jag slapp åka buss.

När jag kom hem skyndade jag mig att duscha och torka håret. Just nu sitter jag och kollar på so you think you can dance, de är 4 stycken som ska åka ut, de är ju hur många som helst, menmen så äre. Ska kolla klart nu och hoppas på att telefonen ringer snart.
puss och godnatt//linasjodin

image92


Kommentarer
Postat av: Matilda

låter som en trevlig kväll :)

2008-04-10 @ 22:47:16
URL: http://mahuldan.blogg.se
Postat av: Rose-Marie

den filmen är bra! :D

2008-04-12 @ 16:21:12
URL: http://rosemarious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback